(prestaro za odgovor)
Stanovi, krediti, kamate ...
hrvo
2009-03-19 09:22:13 UTC
sta mislite o ovome?

http://www.slobodnadalmacija.hr/Split/tabid/72/articleType/ArticleView/articleId/46473/Default.aspx

kako saznati koje banke i koje stanove daju?

pa da se raspitat otic vidit itd itd.

zivili
aircanada
2009-03-19 09:40:04 UTC
Post by hrvo
[...]
Digni kredit pa kupi :D
Mislim da je sve u istoj ulici, jednom mjesecno.
Inace, znam u par drzava, di je vlada zakonom zabranila namirivanje
kredita na taj nacin. Odnosno, banke ne mogu dirat auta i stanove,
sljedecih barem 6 mjeseci.
jucca
2009-03-19 10:16:13 UTC
Post by hrvo
sta mislite o ovome?
http://www.slobodnadalmacija.hr/Split/tabid/72/articleType/ArticleView/articleId/46473/Default.aspx
kako saznati koje banke i koje stanove daju?
pa da se raspitat otic vidit itd itd.
Covik je prije 3 godine osta bez posla. Ne virujen da ga nije uspija nac,
makar i za ovih 2300kn misecno koliko mu je bila rata. Mozda bi trazio
posal, da mu jamac nije placa kredit.

I da kupis ovakav stan, mislin da bi potrajalo dok bi iselio stanare.
PC-Klesar
2009-03-19 10:19:57 UTC
Post by hrvo
sta mislite o ovome?
http://www.slobodnadalmacija.hr/Split/tabid/72/articleType/ArticleView/articleId/46473/Default.aspx
kako saznati koje banke i koje stanove daju?
pa da se raspitat otic vidit itd itd.
A ti bi otisa kupit stan koji neko gubi zbog sitnog duga kojeg nemoze
placati jer je izgubio posao, otisao na bolovanje... i onda bi ti trljao
ruke zbog tudje tragedije.
Nema sanse da ja otidjem na tu drazbu makar prodavali stan za 100 000 kuna!
To nije kradja sluzbeno, ali to je upotreba tudje tragicne situacije da se
okoristis a s time drugome napravis jos vecu tragediju. To ja gledam kao
oteto-prokleto. Vidim da i drugi gradjani tako racunaju pa bas radi toga
niko nije htio doci na drazbu 2 puta i zbog toga covjek ima vremena trcati
okolo i naci tih 5000 kuna da podmiri dug i spasi krov nad glavom!
aircanada
2009-03-19 10:24:09 UTC
Post by PC-Klesar
Post by hrvo
[...]
100 ljudi 100 cudi.. Nije bitna moralna strana. Nije to izmisljeno u
hrvatskoj ili splitu, vec je to opcepoznata praksa svugdje.
To sta ti ne bi, nikog ne zanima, jer da se tebi to desilo, ti bi isto
tako ostao bez stana, makar 100 ljudi mislilo kao ti, dosta ti je onaj
jedan da zeli kupit stan. Ja ne vidim nista spornog u tome, banka mu je
izasla jos u susret (sto ce uvik i ucinit jednom).
Ne racunaju drugi gradjani tako, nego se nema para za kupit bilokad bilo
sta. Da imam te pare, ja bi odma kupija tako stan. Ali je pitanje do kad
bi se ti stanari iselili.
PC-Klesar
2009-03-19 10:50:14 UTC
Post by aircanada
[...]
Ti ih nemozes izbacit jer ti ide kaznena prijava. Tribas trazit od suda da
ih delozira, a sud ih nece delozirat osim ako imaju zamjenski smjestaj, bilo
privatni bilo drzavni (teoretski drzavni jer drzava ne djeli stanove tek
tako). Znaci ako oni imaju kucu na nekom selu oko splita, a nece da idu u
vlasku, onda ce ih sud delozirati (i to traje(, a ako zbilja nemaju gdje pa
ih sud mora izbaciti cijelu obitelj na sred ulice skupa sa stvarima, onda
pisi propalo. Oni ce i dalje zivjeti u tvom stanu. I njihova djeca ce steci
stanarsko pravo i biti zasticeni stanari. Znaci bolje ti je dat 100 000 eura
pa kupit normalni stan, nego dat 30 000 i otici ca. Bolje ti je onda kupi
BMW-a, da bar nesto imas kad si vec dao pare.
aircanada
2009-03-19 10:58:11 UTC
Post by PC-Klesar
[...]
malo to drugacije ide nego sta ti mislis.
Svati to kao primjer da imas podstanare u svom stanu. Pa ja bi prvi sad
isa unajmit stan i ne bi se mica, jer nemam svoju nekretninu, dakle, ne
moze me delozirat (po tvome). I zasto banka ima pravo njih izbacit, a ja
nemam? Da on duguje banci vrijednost cijele nekretnine, banka moze uzet
slobodno stan sebi, jos bolje ako je poslovni prostor, pa naprave nesto
od toga. Pomjesao si kruske i jabuke, ne ide to tako prijatelju.
PC-Klesar
2009-03-19 11:36:17 UTC
Post by aircanada
[...]
Sorry snjeguljice, ali znam o tome vise od tebe. Ja sam imao podstanare u
stanu i oni ako nece da izadju, a ne placaju, ja ih ne mogu izbaciti. To ne
znaci da ti mozes unajmiti stan i ne placati i nikom nista. Tebi sud oduzima
imovinu ili sjeda na placu ako je imas i s tim se namiruje najamnina i
rezije. Ako nemas posao, naci ces ga kad tad, a onda ces ostatak zivota
otplacivati. Ako imas solidan posao i dobru placu i ti i zena, onda ce te
izbaciti jer imas mogucnosti da unajmis stan i da ga placas. Ako imas kucu u
prgometu ili u lecevici, izbacit ce te ako je ta kuca funkcionalna i ako se
u njoj moze zivjeti. Tvoj je problem sto ti se ne ide u vlasku.

Ali ako stanari nemaju gdje otici, nemaju posao, stari su ili bolesni, onda
je vec problem jer im sud nema sto oduzeti, nemaju ih gdje prebaciti i tada
je jaaaako dug put da ti dodjes do svog stana. Ako ih ides na silu izbaciti,
ide ti kaznena prijava.

BTW, banka njih ne izbacuje iz stana jer nema ovlasti za to. Banka samo
prodaje stan, a onda oni ili sami izadju ili se na sudu rjesava pitanje
delozacije. Nece sigurno doci direktor banke pa ih uhvatiti za vrat i
izbaciti na sred ulice, a njihove stvari kroz prozor baciti na ulicu.

Sto mislis zasto se na ove dvije javne drazbe nije nasao kupac, a stan je
super-jeftin? Pa zato sto ljudi znaju da ce dati pare i otici ca i ko zna
kada ce taj stan imati na raspolaganju. Mislis da ne bi neko kupio da zna da
ce za 35000 eura dobiti stan u splitu od 65 kvadrata i imati ga na
raspolaganju kroz pola godine. Prodao bi se u roku odmah da je to tako. I
sreca da nije tako jer ja sam ipak na strani ljudi koji su siromasni, nego
na strani bankara kapitalista i raznoraznih kupaca lesinara.
Jakov Sosic
2009-03-19 11:48:50 UTC
Post by PC-Klesar
[...]
Potpisujem, ali jebiga, hodanje po lesevima je danas jako unosno i
popularno. Al sreca izgradjena na tudjoj nesreci je kratkog vijeka.

Bitno da je da su svi u HR veliki vjernici i krscani :)
--
| Jakov Sosic | ICQ: 28410271 | PGP: 0x965CAE2D |
| start fighting cancer -> http://www.worldcommunitygrid.org/ |
PC-Klesar
2009-03-19 12:33:23 UTC
Post by Jakov Sosic
Post by PC-Klesar
[...]
Nije to stvar njihovog velikog vjernistva, nego sto je takva situacija u
drustvu da vlada opci grabez za zivotnim prostorom, opci grabez za titulama.
Fakat se ne biraju sredstva. Seljacine uvjek u prve redove!

Ja se vraæam kuæi rano u pola ¹est. Na prvom uglu konfisciram jogurte.
Udarac u glavu me brutalno dovlaèi svijesti: "ako ne slu¹as kurvin sine
neæes ni jesti".
Gjuro
2009-03-19 12:40:02 UTC
Post by PC-Klesar
[...]
Ne vidin di je problem pronac prkasa koji ce istrest lovu za to i onda
nimalo samilosno oko dvi ure ujutro sa Glockon za pojason provalit
unutra, pobacat ekipu vanka i pomoc in da brze sletu niza skale. Nije
bas da u hrvatskoj nedostaje takvih samilosnih likova.
aircanada
2009-03-19 13:00:32 UTC
Post by PC-Klesar
[...]
neupitno je da se ide preko suda. to sta nisam isao u detalje, ne znaci
da mislim da nije tako.
Post by PC-Klesar
[...]
banka nikad nece ni odobrit staroj bolesnoj osobi kredit. A postoje i
stracki domovi (ne govorim da ce ih tamo odma i smistit)
Post by PC-Klesar
[...]
nisam ja ni rekao da ih direktno banka izbacuje, ali ona pokrece postupak.
Post by PC-Klesar
[...]
Ajde mi onda objasni, ako je to sve tako, zasto uopce banke uzimaju te
stanove kao polog? Mislim, ako nitko ne zeli to kupit ako dodje do
problema? to mi objasni, kad vec tvrdis da znas vise od mene, sto ja i
ne negiram! Ali koja svrha onda banci kad to ionako nitko ne kupuje,
odnosno nitko ne moze njih ionako maknit iz tog stana.

Drugo;
ja unajmin stan. radim na crno ili imam svoju neku ustedjevinu. Nemam
ugovor sa najmodavcem ili imam, slicna je stvar, samo sta ce na sudu
prije rijesit. Ionako se mora na sud.
Dakle, uredno placam rezije, nemam drugu nekretninu ili auto. U stanu su
vidljivo moje stvari.
1. imam 30ak godina, nemam posla, nemam nista drugo. Sud me ne moze
delozirat? super, ostajem tu zivit do kad hocu ?
2. star sam, imam 70 godina. Opet me sud ne moze delozirat?

to sta mi ti pricas ne drzi vodu u tolikoj mjeri!
PC-Klesar
2009-03-19 13:27:23 UTC
Post by aircanada
banka nikad nece ni odobrit staroj bolesnoj osobi kredit. A postoje i
stracki domovi (ne govorim da ce ih tamo odma i smistit)
A mozda je ta starica prije bila zdrava, ali kredit traje 30 godina.
Staracki dom jako skupo kosta i osoba koja nema za placat kredit od 200 kn
misecno, nece imat ni za staracki dom 5000 kn, a nece imat ni stan da ga
zalozi.
Post by aircanada
[...]
Zato sto banka nema sto drugo uzeti za polog, osim ako imas vikendicu ili
poslovni prostor ili ...
Sto mislis zasto banka osim hipoteke ili fiducije na stan trazi i jamce
i/ili zivotno osiguranje ako je tako lako oduzeti stan prodati ga, duznike
probiti nogom u guzicu i sve rjeseno.
Post by aircanada
[...]
Scenarij 1:
Ako si iznajmio stan na crno, onda gazda vidi da nisi platio pare i dodje
tamo, uhvati te za vrat i izbaci te na ulicu. Susjedi nece da svjedoce da si
tamo zivio jer se boje gazde koji je lokalni strong-man. Ti si na ulici sa
modricama na guzici.

Scenarij 2:
Iznajmio si stan uz ugovor o najmu. Nisi platio pare. Gazda, inace jak kao
bizon, dodje, uhvati te za vrat, probije te nogom u guzicu, ti se otkotrljas
niza skale, tvog pasa baci takodjer dole, pas te pogodi u glavu, tvoje
stvari kroz prozor baci... Ti zoves policiju, njemu ide kaznena prijava zbog
povrede "Zakona o nepovredivosti doma". Ti se vracas nazad u stan, a gazda
dobije sudsku zabranu pristupa tebi na 300 metara, a u slucaju tezis ozljeda
na tvojoj glavi i guzici, gazda ide u pritvor i tamo ceka sudjenje.

Provjeri malo sto kaze zakon i sto kazu vijesti o ovakvim slucajevima. Ne
budi glavotvrd jer stvarno mi je na vrh glave vise objasnjavati.
aircanada
2009-03-19 13:43:14 UTC
Post by PC-Klesar
Post by aircanada
[...]
da, banka ne da ni kredit osobama oko 50e godine, kamoli da doceka 80
godinu sa kreditom :D
inace, koji to kredit dodje 200kn, jer cu ga ja uzet :D
imas starackih domova koji ti uzmu penziju, i od toga se namjeruju.
Dakle od 1000 kn pa navise. 5000 kn staracki dom je neki "rokfeler"
Post by PC-Klesar
Post by aircanada
[...]
kako ce on doc do mene? promjenija sam bravu, zovem policiju za napad,
jos uvik me ne moze izbacit.
I zasto mislis da neki lokalni strong-man to sve rjesava?
pa rjesit cu i ovo preko strong-mana (ovo sta je i pocelo pricu)
Post by PC-Klesar
[...]
Cak sto vise, uopce i ne govorim o parama. Ja sam ih uredno davao, i
davat cu ih, dok ocito ne postanem zasticeni stanar. To ti ocu rec. To
sta me on oce izbacit, nek kaze sudu, koji ce po tvojoj logici potrajat
i docekat moju dicu, pa cu ujedno bit i zasticen :)
Post by PC-Klesar
Provjeri malo sto kaze zakon i sto kazu vijesti o ovakvim slucajevima. Ne
budi glavotvrd jer stvarno mi je na vrh glave vise objasnjavati.
znam ja dobro sta kaze zakon, ali rekao sam da si to sve preuvelica na
15 generacija. Mozda ce to potrajat neko vrime, ali sigurno nece docekat
sukundicu.
PC-Klesar
2009-03-19 14:14:28 UTC
Ajme neda mi se vise s tobom raspravljat. Umorija san se!
e <@gmail.com>
2009-03-19 14:16:24 UTC
Post by PC-Klesar
Ajme neda mi se vise s tobom raspravljat. Umorija san se!
eto.. sad is pokaza kako nisi dovoljno uporan za deložirat neku fiktivnu
obitelj, a aircanada pak pokazuje dobre karakteristike
--
FJAKA = psihofizicko stanje prilikom teznje ni za cime. Ucestala je greska
zamijeniti fjaku s lijenoscu. Za razliku od ove potonje, fjaka je uzviseno
je jednostavno Bozji dar.
aircanada
2009-03-19 14:33:44 UTC
Post by e <@gmail.com>
Post by PC-Klesar
Ajme neda mi se vise s tobom raspravljat. Umorija san se!
eto.. sad is pokaza kako nisi dovoljno uporan za deložirat neku fiktivnu
obitelj, a aircanada pak pokazuje dobre karakteristike
upravo tako ;) hehe
zato on i misli da je to sve skupa tako dugotrajan i nemoguc proces, jer
odustaje nakon 3 posta :)
sta ga tek ceka jos sve u zivotu ;)
PC-Klesar
2009-03-19 14:35:24 UTC
Post by aircanada
upravo tako ;) hehe
zato on i misli da je to sve skupa tako dugotrajan i nemoguc proces, jer
odustaje nakon 3 posta :)
sta ga tek ceka jos sve u zivotu ;)
A sta bi triba gubit vrime na laprdanje sa tvrdoglavcem? Imam ja pametnijeg
posla. Ako ti mislis da je u zivotu sve tako lako kao laprdanje po newsima,
samo naprijed.
e <@gmail.com>
2009-03-19 14:35:36 UTC
Post by aircanada
upravo tako ;) hehe
zato on i misli da je to sve skupa tako dugotrajan i nemoguc proces, jer
odustaje nakon 3 posta :)
sta ga tek ceka jos sve u zivotu ;)
nema te deložacije koju dvojica narkomana s let lampom ne mogu obavit u 20
minuti :-))
je jednostavno Bozji dar.
Tonci R.
2009-03-19 14:45:59 UTC
[...]