Stanovi, krediti, kamate ...
(prestaro za odgovor)
hrvo
2009-03-19 09:22:12 UTC
sta mislite o ovome?

http://www.slobodnadalmacija.hr/Split/tabid/72/articleType/ArticleView/articleId/46473/Default.aspx

kako saznati koje banke i koje stanove daju?

pa da se raspitat otic vidit itd itd.

zivili
aircanada
2009-03-19 09:39:58 UTC
Post by hrvo
[...]
Digni kredit pa kupi :D
Mislim da je sve u istoj ulici, jednom mjesecno.
Inace, znam u par drzava, di je vlada zakonom zabranila namirivanje
kredita na taj nacin. Odnosno, banke ne mogu dirat auta i stanove,
sljedecih barem 6 mjeseci.
jucca
2009-03-19 10:16:13 UTC
Post by hrvo
sta mislite o ovome?
http://www.slobodnadalmacija.hr/Split/tabid/72/articleType/ArticleView/articleId/46473/Default.aspx
kako saznati koje banke i koje stanove daju?
pa da se raspitat otic vidit itd itd.
Covik je prije 3 godine osta bez posla. Ne virujen da ga nije uspija nac,
makar i za ovih 2300kn misecno koliko mu je bila rata. Mozda bi trazio
posal, da mu jamac nije placa kredit.

I da kupis ovakav stan, mislin da bi potrajalo dok bi iselio stanare.
PC-Klesar
2009-03-19 10:19:57 UTC
Post by hrvo
sta mislite o ovome?
http://www.slobodnadalmacija.hr/Split/tabid/72/articleType/ArticleView/articleId/46473/Default.aspx
kako saznati koje banke i koje stanove daju?
pa da se raspitat otic vidit itd itd.
A ti bi otisa kupit stan koji neko gubi zbog sitnog duga kojeg nemoze
placati jer je izgubio posao, otisao na bolovanje... i onda bi ti trljao
ruke zbog tudje tragedije.
Nema sanse da ja otidjem na tu drazbu makar prodavali stan za 100 000 kuna!
To nije kradja sluzbeno, ali to je upotreba tudje tragicne situacije da se
okoristis a s time drugome napravis jos vecu tragediju. To ja gledam kao
oteto-prokleto. Vidim da i drugi gradjani tako racunaju pa bas radi toga
niko nije htio doci na drazbu 2 puta i zbog toga covjek ima vremena trcati
okolo i naci tih 5000 kuna da podmiri dug i spasi krov nad glavom!
aircanada
2009-03-19 10:24:03 UTC
Post by PC-Klesar
Post by hrvo
[...]
100 ljudi 100 cudi.. Nije bitna moralna strana. Nije to izmisljeno u
hrvatskoj ili splitu, vec je to opcepoznata praksa svugdje.
To sta ti ne bi, nikog ne zanima, jer da se tebi to desilo, ti bi isto
tako ostao bez stana, makar 100 ljudi mislilo kao ti, dosta ti je onaj
jedan da zeli kupit stan. Ja ne vidim nista spornog u tome, banka mu je
izasla jos u susret (sto ce uvik i ucinit jednom).
Ne racunaju drugi gradjani tako, nego se nema para za kupit bilokad bilo
sta. Da imam te pare, ja bi odma kupija tako stan. Ali je pitanje do kad
bi se ti stanari iselili.
PC-Klesar
2009-03-19 10:50:14 UTC
Post by aircanada
[...]
Ti ih nemozes izbacit jer ti ide kaznena prijava. Tribas trazit od suda da
ih delozira, a sud ih nece delozirat osim ako imaju zamjenski smjestaj, bilo
privatni bilo drzavni (teoretski drzavni jer drzava ne djeli stanove tek
tako). Znaci ako oni imaju kucu na nekom selu oko splita, a nece da idu u
vlasku, onda ce ih sud delozirati (i to traje(, a ako zbilja nemaju gdje pa
ih sud mora izbaciti cijelu obitelj na sred ulice skupa sa stvarima, onda
pisi propalo. Oni ce i dalje zivjeti u tvom stanu. I njihova djeca ce steci
stanarsko pravo i biti zasticeni stanari. Znaci bolje ti je dat 100 000 eura
pa kupit normalni stan, nego dat 30 000 i otici ca. Bolje ti je onda kupi
BMW-a, da bar nesto imas kad si vec dao pare.
aircanada
2009-03-19 10:58:05 UTC
Post by PC-Klesar
[...]
malo to drugacije ide nego sta ti mislis.
Svati to kao primjer da imas podstanare u svom stanu. Pa ja bi prvi sad
isa unajmit stan i ne bi se mica, jer nemam svoju nekretninu, dakle, ne
moze me delozirat (po tvome). I zasto banka ima pravo njih izbacit, a ja
nemam? Da on duguje banci vrijednost cijele nekretnine, banka moze uzet
slobodno stan sebi, jos bolje ako je poslovni prostor, pa naprave nesto
od toga. Pomjesao si kruske i jabuke, ne ide to tako prijatelju.
PC-Klesar
2009-03-19 11:36:17 UTC
Post by aircanada
[...]
Sorry snjeguljice, ali znam o tome vise od tebe. Ja sam imao podstanare u
stanu i oni ako nece da izadju, a ne placaju, ja ih ne mogu izbaciti. To ne
znaci da ti mozes unajmiti stan i ne placati i nikom nista. Tebi sud oduzima
imovinu ili sjeda na placu ako je imas i s tim se namiruje najamnina i
rezije. Ako nemas posao, naci ces ga kad tad, a onda ces ostatak zivota
otplacivati. Ako imas solidan posao i dobru placu i ti i zena, onda ce te
izbaciti jer imas mogucnosti da unajmis stan i da ga placas. Ako imas kucu u
prgometu ili u lecevici, izbacit ce te ako je ta kuca funkcionalna i ako se
u njoj moze zivjeti. Tvoj je problem sto ti se ne ide u vlasku.

Ali ako stanari nemaju gdje otici, nemaju posao, stari su ili bolesni, onda
je vec problem jer im sud nema sto oduzeti, nemaju ih gdje prebaciti i tada
je jaaaako dug put da ti dodjes do svog stana. Ako ih ides na silu izbaciti,
ide ti kaznena prijava.

BTW, banka njih ne izbacuje iz stana jer nema ovlasti za to. Banka samo
prodaje stan, a onda oni ili sami izadju ili se na sudu rjesava pitanje
delozacije. Nece sigurno doci direktor banke pa ih uhvatiti za vrat i
izbaciti na sred ulice, a njihove stvari kroz prozor baciti na ulicu.

Sto mislis zasto se na ove dvije javne drazbe nije nasao kupac, a stan je
super-jeftin? Pa zato sto ljudi znaju da ce dati pare i otici ca i ko zna
kada ce taj stan imati na raspolaganju. Mislis da ne bi neko kupio da zna da
ce za 35000 eura dobiti stan u splitu od 65 kvadrata i imati ga na
raspolaganju kroz pola godine. Prodao bi se u roku odmah da je to tako. I
sreca da nije tako jer ja sam ipak na strani ljudi koji su siromasni, nego
na strani bankara kapitalista i raznoraznih kupaca lesinara.
Gjuro
2009-03-19 12:40:02 UTC
Post by PC-Klesar
[...]
Ne vidin di je problem pronac prkasa koji ce istrest lovu za to i onda
nimalo samilosno oko dvi ure ujutro sa Glockon za pojason provalit
unutra, pobacat ekipu vanka i pomoc in da brze sletu niza skale. Nije
bas da u hrvatskoj nedostaje takvih samilosnih likova.
aircanada
2009-03-19 13:00:32 UTC
Post by PC-Klesar
[...]
neupitno je da se ide preko suda. to sta nisam isao u detalje, ne znaci
da mislim da nije tako.
Post by PC-Klesar
[...]
banka nikad nece ni odobrit staroj bolesnoj osobi kredit. A postoje i
stracki domovi (ne govorim da ce ih tamo odma i smistit)
Post by PC-Klesar
[...]
nisam ja ni rekao da ih direktno banka izbacuje, ali ona pokrece postupak.
Post by PC-Klesar
[...]
Ajde mi onda objasni, ako je to sve tako, zasto uopce banke uzimaju te
stanove kao polog? Mislim, ako nitko ne zeli to kupit ako dodje do
problema? to mi objasni, kad vec tvrdis da znas vise od mene, sto ja i
ne negiram! Ali koja svrha onda banci kad to ionako nitko ne kupuje,
odnosno nitko ne moze njih ionako maknit iz tog stana.

Drugo;
ja unajmin stan. radim na crno ili imam svoju neku ustedjevinu. Nemam
ugovor sa najmodavcem ili imam, slicna je stvar, samo sta ce na sudu
prije rijesit. Ionako se mora na sud.
Dakle, uredno placam rezije, nemam drugu nekretninu ili auto. U stanu su
vidljivo moje stvari.
1. imam 30ak godina, nemam posla, nemam nista drugo. Sud me ne moze
delozirat? super, ostajem tu zivit do kad hocu ?
2. star sam, imam 70 godina. Opet me sud ne moze delozirat?

to sta mi ti pricas ne drzi vodu u tolikoj mjeri!
PC-Klesar
2009-03-19 13:27:22 UTC
Post by aircanada
banka nikad nece ni odobrit staroj bolesnoj osobi kredit. A postoje i
stracki domovi (ne govorim da ce ih tamo odma i smistit)
A mozda je ta starica prije bila zdrava, ali kredit traje 30 godina.
Staracki dom jako skupo kosta i osoba koja nema za placat kredit od 200 kn
misecno, nece imat ni za staracki dom 5000 kn, a nece imat ni stan da ga
zalozi.
Post by aircanada
[...]
Zato sto banka nema sto drugo uzeti za polog, osim ako imas vikendicu ili
poslovni prostor ili ...
Sto mislis zasto banka osim hipoteke ili fiducije na stan trazi i jamce
i/ili zivotno osiguranje ako je tako lako oduzeti stan prodati ga, duznike
probiti nogom u guzicu i sve rjeseno.
Post by aircanada
[...]
Scenarij 1:
Ako si iznajmio stan na crno, onda gazda vidi da nisi platio pare i dodje
tamo, uhvati te za vrat i izbaci te na ulicu. Susjedi nece da svjedoce da si
tamo zivio jer se boje gazde koji je lokalni strong-man. Ti si na ulici sa
modricama na guzici.

Scenarij 2:
Iznajmio si stan uz ugovor o najmu. Nisi platio pare. Gazda, inace jak kao
bizon, dodje, uhvati te za vrat, probije te nogom u guzicu, ti se otkotrljas
niza skale, tvog pasa baci takodjer dole, pas te pogodi u glavu, tvoje
stvari kroz prozor baci... Ti zoves policiju, njemu ide kaznena prijava zbog
povrede "Zakona o nepovredivosti doma". Ti se vracas nazad u stan, a gazda
dobije sudsku zabranu pristupa tebi na 300 metara, a u slucaju tezis ozljeda
na tvojoj glavi i guzici, gazda ide u pritvor i tamo ceka sudjenje.

Provjeri malo sto kaze zakon i sto kazu vijesti o ovakvim slucajevima. Ne
budi glavotvrd jer stvarno mi je na vrh glave vise objasnjavati.
aircanada
2009-03-19 13:43:14 UTC
Post by PC-Klesar
Post by aircanada
[...]
da, banka ne da ni kredit osobama oko 50e godine, kamoli da doceka 80
godinu sa kreditom :D
inace, koji to kredit dodje 200kn, jer cu ga ja uzet :D
imas starackih domova koji ti uzmu penziju, i od toga se namjeruju.
Dakle od 1000 kn pa navise. 5000 kn staracki dom je neki "rokfeler"
Post by PC-Klesar
Post by aircanada
[...]
kako ce on doc do mene? promjenija sam bravu, zovem policiju za napad,
jos uvik me ne moze izbacit.
I zasto mislis da neki lokalni strong-man to sve rjesava?
pa rjesit cu i ovo preko strong-mana (ovo sta je i pocelo pricu)
Post by PC-Klesar
[...]
Cak sto vise, uopce i ne govorim o parama. Ja sam ih uredno davao, i
davat cu ih, dok ocito ne postanem zasticeni stanar. To ti ocu rec. To
sta me on oce izbacit, nek kaze sudu, koji ce po tvojoj logici potrajat
i docekat moju dicu, pa cu ujedno bit i zasticen :)
Post by PC-Klesar
Provjeri malo sto kaze zakon i sto kazu vijesti o ovakvim slucajevima. Ne
budi glavotvrd jer stvarno mi je na vrh glave vise objasnjavati.
znam ja dobro sta kaze zakon, ali rekao sam da si to sve preuvelica na
15 generacija. Mozda ce to potrajat neko vrime, ali sigurno nece docekat
sukundicu.
PC-Klesar
2009-03-19 14:14:27 UTC
Ajme neda mi se vise s tobom raspravljat. Umorija san se!
e <@gmail.com>
2009-03-19 14:16:24 UTC
Post by PC-Klesar
Ajme neda mi se vise s tobom raspravljat. Umorija san se!
eto.. sad is pokaza kako nisi dovoljno uporan za deložirat neku fiktivnu
obitelj, a aircanada pak pokazuje dobre karakteristike
--
FJAKA = psihofizicko stanje prilikom teznje ni za cime. Ucestala je greska
zamijeniti fjaku s lijenoscu. Za razliku od ove potonje, fjaka je uzviseno
je jednostavno Bozji dar.
aircanada
2009-03-19 14:33:44 UTC
Post by e <@gmail.com>
Post by PC-Klesar
Ajme neda mi se vise s tobom raspravljat. Umorija san se!
eto.. sad is pokaza kako nisi dovoljno uporan za deložirat neku fiktivnu
obitelj, a aircanada pak pokazuje dobre karakteristike
upravo tako ;) hehe
zato on i misli da je to sve skupa tako dugotrajan i nemoguc proces, jer
odustaje nakon 3 posta :)
sta ga tek ceka jos sve u zivotu ;)
PC-Klesar
2009-03-19 14:35:24 UTC
Post by aircanada
upravo tako ;) hehe
zato on i misli da je to sve skupa tako dugotrajan i nemoguc proces, jer
odustaje nakon 3 posta :)
sta ga tek ceka jos sve u zivotu ;)
A sta bi triba gubit vrime na laprdanje sa tvrdoglavcem? Imam ja pametnijeg
posla. Ako ti mislis da je u zivotu sve tako lako kao laprdanje po newsima,
samo naprijed.
e <@gmail.com>
2009-03-19 14:35:36 UTC
Post by aircanada
upravo tako ;) hehe
zato on i misli da je to sve skupa tako dugotrajan i nemoguc proces, jer
odustaje nakon 3 posta :)
sta ga tek ceka jos sve u zivotu ;)
nema te deložacije koju dvojica narkomana s let lampom ne mogu obavit u 20
minuti :-))
je jednostavno Bozji dar.
Tonci R.
Ovisi koga izbacuju.
bagio007
2009-03-19 16:05:13 UTC
dvojica, desetorica, mislim da ste skuzili sta je autor htio reci...
hrvo
2009-03-20 07:42:06 UTC
Post by PC-Klesar
Sorry snjeguljice, ali znam o tome vise od tebe. Ja sam imao podstanare u
stanu i oni ako nece da izadju, a ne placaju, ja ih ne mogu izbaciti.
nisi hrabar u tome je stvar. udjes kazes u roku od 2 dana iselite.amen, tu
nema price, privatno vlasnistvo je svetinja i neka je ...
PC-Klesar
2009-03-20 08:40:41 UTC
Post by hrvo
nisi hrabar u tome je stvar. udjes kazes u roku od 2 dana iselite.amen, tu
nema price, privatno vlasnistvo je svetinja i neka je ...
Najmanji je problem tako zapovjediti pa i potuci se. Ali onda moras biti
svjestan toga da ces biti krivicno gonjen. Ako si krivicno gonjen, onda ne
mozes dobiti posao u raznim firmama i ustanovama. Takodjer te policija vise
prca kad te zaustave. Na granici te prcaju.

Naravno, nekome je vaznije da se dokopa svog stana, da izbaci uljeze pa ce
ih izbaciti naglavacke. Neko je u takvoj situaciji da mu vise znaci ne imati
prijavu pa ce pricekati neko vrijeme da vidi oce li oni sami ispariti, pa
ako ispare onda sve ok. Nema smisla odmah zaraditi prijavu ako se kroz par
mjeseci uspije rijesiti.
Jakov Sosic
2009-03-19 11:36:34 UTC
Post by PC-Klesar
[...]
Potpisujem, ali jebiga, hodanje po lesevima je danas jako unosno i
popularno. Al sreca izgradjena na tudjoj nesreci je kratkog vijeka.

Bitno da je da su svi u HR veliki vjernici i krscani :)
--
| Jakov Sosic | ICQ: 28410271 | PGP: 0x965CAE2D |
| start fighting cancer -> http://www.worldcommunitygrid.org/ |
PC-Klesar
2009-03-19 12:33:23 UTC
Post by Jakov Sosic
Post by PC-Klesar
[...]
Nije to stvar njihovog velikog vjernistva, nego sto je takva situacija u
drustvu da vlada opci grabez za zivotnim prostorom, opci grabez za titulama.
Fakat se ne biraju sredstva. Seljacine uvjek u prve redove!

Ja se vraæam kuæi rano u pola ¹est. Na prvom uglu konfisciram jogurte.
Udarac u glavu me brutalno dovlaèi svijesti: "ako ne slu¹as kurvin sine
neæes ni jesti".
hrvo
ali treba svaki misec okolo setat i trazit 5000kn.
hrvo
2009-03-20 07:39:44 UTC
Post by PC-Klesar
A ti bi otisa kupit stan koji neko gubi zbog sitnog duga kojeg nemoze
placati jer je izgubio posao, otisao na bolovanje... i onda bi ti trljao
ruke zbog tudje tragedije.
pa nisu ni nasi kardinali humani pa njima svi ljube ruke ...
Post by PC-Klesar
Nema sanse da ja otidjem na tu drazbu makar prodavali stan za 100 000
kuna! To nije kradja sluzbeno, ali to je upotreba tudje tragicne situacije
da se okoristis a s time drugome napravis jos vecu tragediju.
ili uzmen ja ili netko drugi ...

To ja gledam kao
Post by PC-Klesar
oteto-prokleto. Vidim da i drugi gradjani tako racunaju pa bas radi toga
niko nije htio doci na drazbu 2 puta i zbog toga covjek ima vremena trcati
okolo i naci tih 5000 kuna da podmiri dug i spasi krov nad glavom!
nije oteto nego je placeno po manjoj cijeni ...

i samo se raspitujem jos nista ne kupujem :)
Jakov Sosic
2009-03-20 12:15:21 UTC
Post by hrvo
ili uzmen ja ili netko drugi ...
nije oteto nego je placeno po manjoj cijeni ...
Super logika... vidi se da imas Hercegovacke korijene :)
ZW/BLS
Nazdravlje. Sritno ti bilo u zivotu s ovakvom etikom.
aircanada
2009-03-20 23:25:32 UTC
Post by ZW/BLS
Citam i ne virujem....
Post by hrvo
Post by PC-Klesar
[...]
Cuj, meni je zao tih ljudi, i sta su se nasli u toj situaciji, ali kao
sta sam vec reka. Dosta je jedna osoba da pozeli kupit taj stan, i opet
nema svrhe to sta se ostalih 150 000 ljudi sazalilo nad njime.
A isto tako sta se nitko nepoznat nece sazalit nad mnome ako dodjem u
takvu ili slicnu situaciju.
ZW/BLS
2009-03-21 12:40:34 UTC
Post by ZW/BLS
Citam i ne virujem....
Post by hrvo
Post by PC-Klesar
[...]
Ne radi se o njemu; bitno je da ima svrhe tebi i da se mozes pogledat u
ogledalo. Iskoristiti tuðu tragediju da bi izvukao osobnu korist je ipak
malo previse za moj zeludac.

To sto ima dosta onih kojima to uopce ne smeta (a zbog cega nam drustvo i je
u ovakvom stanju) nijednu normalnu osobu ne bi trebalo opravdati u vlastitim
ocima da se ponasa na isti nacin.
aircanada
2009-03-21 15:01:45 UTC
Post by ZW/BLS
Post by ZW/BLS
Citam i ne virujem....
Post by hrvo
Post by PC-Klesar
[...]
ogledalo. Iskoristiti tuđu tragediju da bi izvukao osobnu korist je ipak
[...]
Zasto mislis da moram znat o tome vise? Mozda je propio sve, mozda je
narkoman, mozda i diler, pa truje dicu isprid skole, mozda je prokocka
sve u kladionici. To je sve moguce kao razlog da ostane bez para, i do
toga nije dovelo splet tragicnih okolnosti, vec ljudska glupost.
Inace, 5 godina da ne moze nac posao, je dosta nategnuta okolnost. I on
sam pokusava prodat stan, i ne uspjeva, ko zna sta je sa time sve tocno!
Sve ima 2 strane, pa tako i ova prica. Mislis da je lako njegovom jamcu!?
I v E k Y
2009-03-21 18:30:33 UTC
Post by aircanada
Inace, 5 godina da ne moze nac posao, je dosta nategnuta okolnost. I on
sam pokusava prodat stan, i ne uspjeva, ko zna sta je sa time sve tocno!
Sve ima 2 strane, pa tako i ova prica. Mislis da je lako njegovom jamcu!?
zato i nece da nadje posao jer je nasao budalu da mu otplacuje kredit... ja
bi u ovoj situaciji svrsio u zatvor ali on se sa bara nebi vratio....
aircanada
2009-03-21 18:38:50 UTC
Post by I v E k Y
Post by aircanada
[...]
i onda zali covika... Neznam, mozda stvarno nije mogao nac posao, ali u
5 godina da ne mozes nac posao za 1000 kn mjesecno, barem da jamac nije
u problemima.
PC-Klesar
2009-03-23 09:04:51 UTC
Misli s abara?
Jakov Sosic
2009-03-23 19:30:05 UTC
Post by aircanada
Zasto mislis da moram znat o tome vise? Mozda je propio sve, mozda je
narkoman, mozda i diler, pa truje dicu isprid skole, mozda je prokocka
sve u kladionici.
Super ti je bullshit generator za opravdavanje :)
Antun Matejcic
2009-03-21 21:55:59 UTC
Post by PC-Klesar
Post by hrvo
[...]
Sad riskiram da me vecina pljune, i vise-manje sve receno o nemoralnosti
kupovine od ljudi koji su u financijskom problemu stoji, ali

Matematika pokazuje da je:
netko 2002. kupio stan za 500 EUR/m2 sto je onda bio velik novac, ali puno
manji od danasnjih 2.100 koliko je taj stan procijenjen
da je tad vjerojatno uzeo kredit od 8% (+,-) a danas moze refinancirati na
6%, i produziti rok na 30 godina
ako refinancira, rata mu vise nije 2.300 kn nego cca 1.000 kn
da prodajom tog stana za 1.800 EUR sto ce relativno lako napraviti, i
placanjem ostatka glavnice banci covjek ima 95-98 K EUR, sto nije puno ali
ih ipak nije zaradio
da taj novac moze potrositi za nesto manji stan na recimo Brdima
i na koncu ima besplatan stan

Ono sto je problem:
da ima puno ljudi u problemima, ali ne samo kod nas nego svugdje
da banka nije savjetovala covjeku kako rijesiti problem
da nitko nije savjetovako nikome (mislim na drzavne i slicne ustanove kojima
je to posao) kako rijesiti bar dio financijskih problema
da novine samo dizu paniku, gdje treba i ne treba (cesce)
i da, nazalost, uglavnom ne cujemo o pravim problemima jer za takve nikoga
nije briga.

Matematika pokazuje da ovaj konkretan slucaj moze besplatno dobiti stambeni
prostor, dok veliki broj ljudi koji zaradjuju ili oni koji nikako ne mogu
zaradjivati nema skoro nikakve sanse ikad dobiti svoj stan. I to je u
cijeloj gradjevinsko-financijskoj prici problem u Hr.

Toliko od mene
Antun
Jakov Sosic
2009-03-23 19:33:39 UTC
Post by Antun Matejcic
Sad riskiram da me vecina pljune, i vise-manje sve receno o nemoralnosti
kupovine od ljudi koji su u financijskom problemu stoji, ali
Vjerojatno nam se blizi smak svita jer ovo je prvi put da nisi napisa
Antunovsko-kretenski post.

Sa matematikom za ovog lika se slazem, ali glavna rasprava se povela na
temu kupovine stanova sa bubnja. Komentiraj malo i to, ima jos malo nade
da se vratis u svoj standardni modus operandi i spasis nas od zle
sudbine :)
hrvo
2009-03-20 07:48:13 UTC
opet vi, di ja okom vi skokom i uvucete se u rasprave.

pitao sam gdje se moze saznati podaci o takvim stanovima.
PC-Klesar
2009-03-20 08:43:14 UTC
Post by hrvo
opet vi, di ja okom vi skokom i uvucete se u rasprave.
pitao sam gdje se moze saznati podaci o takvim stanovima.
Ide ti na zivce sto se razvila rasprava? Pa nemoj pitat onda, nego setaj po
gradu i vici: "Alooo ekipaaa, ima li koji stan na prodaju po niskoj
cijeni?!"