Zna li neko???
(prestaro za odgovor)
Ozzie
2007-01-12 17:59:30 UTC
Kako se zvala splitska grupa koja je osamdesetih imala hit "Kokain, ja ludin
za njim...jednoga jutra u cetiri sata milicija ce zakucat na moja
vrata....jednoga ces dana lezati u travi sasvim hladan...." itd. Vi malo
stariji sigurno to znate, aj pomogajte...
Svugdi se u to vrime vrtila...

Zahvaljujem
EP
2007-01-13 09:12:29 UTC
Grupa se zvala,....e sad , ali znan da je pismu piva u toj grupi, a i
napisa Mile Djuranovic. Ako se sitin ime grupe javit cu. Usput bend je ima
svopjih bisera, ali mozda nije mjesto za pisat o tome, iako mi je to tada
sve bilo simpaticno. Kao npr. band zaradija prvu vecu lovu i odlazu snimit
pismu za album u Zagreb, e sad jebi ga to ti se islo ovako. Ekipa se skupila
isprid Sv Frane di je taxi stajaliste i u Zagreb idu sa taksijem, ali ne
zajedno, nego svaki od njih uzima svog i tako sve do Zagreba. Bila su to
neka lipa vrimena...
Ozzie
2007-01-13 14:42:35 UTC
Post by EP
[...]
Da, a Mile Djuranovic je posli bija u zatvoru u Crnoj Gori, znam dosta o
tome. Aj ako se sitis ime grupe javi, triban nac tu pismu.

Thanks
tole
Ozzie
Da se nisu zvali mozda "ponocni express"??? Ima li neko mp3 mozda???
EP
2007-01-15 00:48:25 UTC
Tako je. PONOCNI EKSPRES